wtorek, 1 października 2013

Nº 42 i Warsaw Fashion Weekend



Mocna fuksja, delikatny róż, odrobina zieleni a wszystko otoczone czernią .Tak w skrócie mogę opisać moja nową chustę.  Idealnie też się sprawdziła jako bluzka w nowym projekcie :)Załączyłam też spora ilość zdjęć bo nie mogłam się zdecydować który fragment chusty jest najciekawszy.Mam również ciekawe zaproszenie. W najbliższy weekend 4-6 października odbedzie się Warsaw Fashion Weekend w którym wezmę udział jako wystawca. Podczas trzech dni nie tylko zaprezentuję swoje chusty i szale ale również będe na miejscu je malowała.Serdecznie zapraszam
http://fashionweekend.pl/










7 komentarzy:

  1. Gratuluję i nieustająco podziwiam. Zbieram się żeby przedstawić również swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ! Zachwycamy się nieustannie ;-) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. :-(( nie dałam rady przyjść ale ♥ zgubiłam bo uwielbiam to co robisz i jak robisz , szacun wielkiiiiii ( jak by powiedział mój syn) i berecik z głowy :-)))
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuję :)
    Dorcia, na pewno będzie jeszcze okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też berecik z głowy ...ale gdzie mogę tę chustę dostać ...toż ja zachorowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinak bez problemu :) skontaktuj się ze mną na greglis@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń